» » » Social Media Wijs hoofdsponsor van Nationaal Onderwijsdebat 2013

Social Media Wijs hoofdsponsor van Nationaal Onderwijsdebat 2013

Geplaatst in: Nieuws | 0

Op woensdag 2 oktober a.s. vindt het Onderwijsdebat weer plaats. Het Onderwijsdebat is onderdeel van de 11e Nationale Onderwijsweek en wordt georganiseerd in samenwerking met de Raden voor het Primair Onderwijs en Voortgezet Onderwijs.

Dit jaar is het thema van het debat ‘Digitale media. Een lust of een last?’. Politici, experts uit het veld, en leerlingen en directeuren uit PO en VO gaan in Den Haag hierover met elkaar en met de deelnemers in debat. Het debat wordt geleid door oud-Kamerlid van D66 Boris van den Ham.

De kansen van sociale mediaDelen is vermenigvuldigen

Social Media Wijs heeft een positieve insteek ten aanzien van de inzet van sociale media in het onderwijs. Ruim twee jaar brengen wij de kansen van sociale media over het voetlicht bij scholen. Sociale media bieden diverse mogelijkheden om te leren, communiceren en profileren. Zowel de school, de leerkrachten en de leerlingen moeten leren om deze media in hun voordeel in te zetten. Tijdens de Nationale Onderwijsweek 2013 treden wij op als hoofdsponsor van en deelnemer aan het Nationale Onderwijsdebat.

Nationale Onderwijsweek

Logo Nationale OnderwijsweekDe Nationale Onderwijsweek vindt plaats van 30 september tot en met 5 oktober 2013. Het thema van de Onderwijsweek 2013 is Onderwijs 2.0.

Terugkerende activiteiten zijn het Onderwijscongres, de Dag van de Leraar, de verkiezing van de Leraar van het Jaar en de uitreiking van de Onderwijspersprijs. Dit jaar wordt ook de NTR Onderwijs Mediaprijs uitgereikt ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van de NTR.

Bekijk het programma van de Onderwijsweek

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *